Cariere în România – comunicare şi dezvoltare profesională la Go4Media

 

Marţi, 21 iunie, Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS) a organizat Go4Media, proiect în cadrul căruia tinerii ce îşi doresc cariere în domeniul comunicării au avut şansa de a interacţiona cu reprezentanţi de top ai companiilor din acest domeniu. Participanţii au rezolvat un studiu de caz sub îndrumarea experţilor din companii, iar echipa câştigătoare a obţinut stagii de practică pe durata verii în cadrul Intact Media Group.

Bucureşti, 23 iunie. Ziua de 21 iunie a stat sub semnul dezvoltării profesionale pentru norocoşii finalişti care au avut şansa de a participa la Go4Media. În cadrul proiectului LSRS, 30 de finalişti au avut ocazia să cunoască mai bine oportunităţile existente în România în domeniul comunicării.

Evenimentul a început printr-un mesaj din partea Ligii Studenţilor Români din Străinătate. Irina Scarlat, Vice-Preşedinte Comunicare & Informare, a vorbit participanţilor despre importanţa pe care o are întoarcerea acasă şi multitudinea oportunităţilor de carieră existente în România.

Au urmat prezentările companiilor prezente în program, companii care au răspuns invitaţiei adresate de Liga Studenţilor Români din Străinătate şi au demonstrat participanţilor numeroase moduri în care se pot dezvolta profesional în România. Au luat cuvântul rând pe rând Dana Dobrică (Intact Media Group), Diana Zaim (Omniasig Vienna Insurance Group), Andreea Ioniţă (Griffon & Swans) şi Raluca Burtescu (Ambition!).

În continuarea evenimentului, Barna Nemethi (fondator Griffon & Swans) a susţinut pentru participanţii la eveniment un training despre media, comunicare şi publicitate. Astfel, tinerii au înţeles ce înseamnă cu adevărat să lucrezi în domeniu şi modul în care acest lucru poate fi făcut cu succes.

A urmat momentul mult-aşteptat: studiul de caz. Şase echipe a câte 5 participanţi au avut drept sarcină să dezvolte o campanie media pentru promovarea celei de a doua ediţii a show-ului „Câştigi în 60 de secunde”. Echipele au lucrat sub atenta îndrumare a unui juriu format din specialişti în domeniul comunicării: Alina Birman (Brand Manager Antena 2), Romina Stan (Digital PR Executive Intact Media Group), Vlad Ciulley (Executive Director Intact Interactive), Alin Marta (Specialist Marketing Omniasig Vienna Insurance Group) şi Diana Zaim (Specialist Marketing Omniasig Vienna Insurance Group).

Prezentările au fost interactive şi de o înaltă calitate, participanţii demonstrându-şi astfel aptitudinile analitice şi creative. Competiţia a fost strânsă, iar juriul a deliberat timp de mai bine de o oră pentru desemnarea celei mai bune campanii media. Echipa câştigătoare a fost formată din Mihaela Andreea Voicescu (Jacobs University Bremen), Ioana Dinică (University of Groningen), Olivia Sandu (Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, S.N.S.P.A.), Adela Cociş (Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, S.N.S.P.A.) şi Andrei Polmolea (University College Birmingham).

„Dacă Goethe spunea „Să nu laşi să treacă o zi fără să vezi, să auzi sau fără să crezi în ceva frumos”, eu cred ca LSRS a făcut asta astăzi. Dincolo de a fi un eveniment frumos în termeni goetheieni, a fost unul educativ şi constructiv. Vă mulţumesc!”; a declarat unul dintre participanţii la eveniment.

Marţi, 21 iunie, Liga Studenţilor Români din Străinătate a demonstrat încă o dată tinerilor români de pretutindeni faptul că există nenumărate oportunităţi de carieră în România şi a evidenţiat tinerilor prezenţi la eveniment importanţa determinării, a încrederii şi a voinţei pentru realizarea idealurilor proprii.

Go4Media a fost un eveniment LSRS organizat cu sprijinul sponsorilor Intact Media Group şi Omniasig Vienna Insurance Group şi al partenerilor logistici Bucharest Hubb, reţeaua magazinelor Diverta, Jidvei şi Café Tabiet. Partenerii media ai evenimentului au fost: Antena 1, Antena 2, Antena 3, România Liberă, The Investor, Jurnalul Naţional, Săptămâna Financiară, Fin.ro, Ambition!, Business Woman, 7Seri, Zile şi Nopţi, Radio Zu, Radio România Internaţional, Cariere Online, Arena Biz, Business Edu, Hipo.ro, Studentie.ro, Glare Magazine, Stud Life, Eustud, Lumebuna.ro, Metropotam, StiriONG, studentul.info, businesslive.ro, escoala.ro, Romania in Contact, onlinestudent.ro, amelie.ro, academiclink şi centrul de presa.ro.

Susţinem şi ne susţin: EDMUNDO, Educativa, Best, Senatul Studenţesc, Advice, VIP, ASER, Business Club, Young Professionals Club, ASUB, ASB şi ASLS.

Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS) este prima şi singura organizaţie care asigură un cadru de organizare reprezentativ al studenţilor şi absolvenţilor români din străinătate, promovând o puternică solidaritate între membrii săi, ca reprezentanţi de valoare ai României, precum şi o atitudine pozitivă faţă de perspectivele întoarcerii lor în ţară după terminarea studiilor. Scopul principal al LSRS este de a apăra şi promova drepturile şi interesele academice, profesionale, sociale şi culturale ale membrilor săi, precum şi de a facilita contribuţia lor la dezvoltarea României.

Persoane de contact:

Irina Nicoleta Scarlat  

Vicepreşedinte Comunicare şi Informare

Irina.Scarlat@lsrs.ro

0720034031

 

Giorgiana Ene 

Coordonator Comunicare & PR

Giorgiana.ene@lsrs.ro

0721 118 899

Sorana Şerban  

Vicepreşedinte Adjunct Comunicare şi Informare

Sorana.Serban@lsrs.ro

0752038218

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *